عواملی و جاه طلبیهای اپوزسیون که بهانه را دست سپاه پاسداران داد

 

برای متوجه شدند کامل لطفا توییتر های زیر را هم بخونید. 

فیلم مانور نظامی با ادوات سنگین و تویوتا لندکروزهای نظامی که به سخنان این آقا میکس شده است مربوط به مانورهای سپاه پاسداران در شهر رشت برای نشان دادن اقتدار تو خالی سپاه پاسداران به مردم است و ربطی به تیراندازی و اعزام نیرو به مناطق کردنشین ندارد! فیلم دیگری هم از مانور سپاه پاسداران وجود دارد نیروهایش با تیراندازی و حرکت به جلو را در یک کوچه خالی نشان می دهد که ظاهرا در یکی از شهرهای مرزی جهت تبلیغ کردن رعب و وحشت میان تظاهر کنندگان این فیلم ساخته شده است. 

جمهوری اسلامی زمانی هم بخواهد با سلاح سنگین شورشی را سرکوب بکند این اندازه تابلو نمی آید فیلم برای آن بسازد که مخالفانش بتوانند از این فیلمها بهره برداری کنند! تنها دو تا فیلم وجود دارد که از دور حرکات کاروانهای ماشینهای لندکروز سپاه با تیربار دوشکا گرفته شده است. که این هم به خاطر پیش بینی حمله فرضی و خرابکاری مسلحانه پژاک، حزب   دمکرات کردستان و حزب کومله که اعضای تجزیه طلب زیاد دارند بود. حتی چندین بار موشک به سمت قرارگاه حزب دموکرات کردستان برای تهدید کردنشان فرستاده شد. 

اما حالا دلیل لشکرکشی با ادوات سنگین سپاه پاسداران به مناطق کردنشین چه بود؟ دلیل را می توان در پی بردن اطلاعات جمهوری اسلامی به فعالیتهای معصومه قمیکالا /  گلشیفته فراهانی و حامد اسماعیلیون پیدا کرد!   

معصومه قمیکالا زمانی که با مکرون دیدار می کند و آن را در بوغ و کرنا سر می دهد! سازمانهای اطلاعاتی متوجه مهره اصلی که واسطه دیدار میان مکرون و اوباش قمیکالا می شود آن هم میلیونر رادیکال یهودی-فرانسوی چپ گرا و ضد ایران به نام برنار-هانری لوی است که معمار و دلال(چاپیدن سازمانهای اطلاعاتی کشورهای همسایه و مخالف ایران) برای هدایت تحرکات تجزیه طلبان کرد در سوریه، عراق، ترکیه و ایران است! سرمایه گذاریها و رهبری این شخص در هدایت تجزیه طلبان کردستان سوریه و عراق برای جمهوری اسلامی که در سوریه و عراق در حال جنگ است کاملا روشن است و حتی چندین بار ترکیه به خاطرش به کردستان سوریه عملیات درون خاکی انجام داد! برنار لویی نه تنها معمار تجزیه طلبی است بلکه یکی از عناصر بسیار تاثیر گذار در جنگهای داخلی اوکراین، لیبی بوده است! ویدیوی وی درباره زیر پرسش بردن نام ایران و پیوند ایرانیان با نازیسم هم بسیار مشهور است.

جمهوری اسلامی یک حکومت کارکشته در سرکوب و کشتار ایرانیان است اما سازمانهای اطلاعاتیش هم هوش کافی را دارند که از رفتار اپوزسیون احمق نماهایی مانند معصومه قمیکالا، اسماعیلیون، معماهای خود را حل کنند مانند لابیها و عواملی که اپوزسیونهای خارج از کشور را پشتیبانی می کنند! و پیش بینی عوامل درون ایران که بدست همین لابیها حمایت می شوند که بتوانند آنها را سرکوب کنند! 

حامد اسماعیلیون هم که خود افتضاحاتش در تظاهرات سراسری برلین همه موارد را برای جمهوری روشن ساخت و نیازی به توضیح نیست.

در پایان اینها بهانه لشکرکشی با ادات سنگین به مناطق کردنشین و سرکوب شدید با برچسب تجزیه طلبی شد که آن را مدیون معصومه قمی نادان و اسماعیلیون هستیم!

مسیح علینژاد چگونه توانست مکرون را ملاقات کند؟ به لینک زیر بروید و هم توییت ها را کامل بخوانید. 

https://twitter.com/sfcdfb5/status/1591851473687699457



نظرات برنار-هانری لوی درباره ایران و تشکیل کشور کردستان بزرگ

https://twitter.com/sfcdfb5/status/1591851797983158272?t=PlQmvt639DC_9Nfox7lQnw&s=35

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر