بیش از ۴۳ اعدام در سه روز

 


 
 
به نقل از خبرگذاری هرانا در 3 روز گشته 43 نفر اعدام شدند
یعنی اعدامهای دسته جمعی نه تنها تمام نشده بلکه داره روز افزون میشه مردم تا تک تک خانه ها گرفتار ویروس احکام شریعتی نشوند و جانشان را از دست ندهند قرار نیست همدلی و مبارزه را پیشه کنیم؟
 
خبرگزاری هرانا – در سه روز گذشته دستکم ۴۳ نفر در ایران اعدام شده اند. ۴۲ نفر از این افراد در زندان های رجایی شهر و قزلحصار اعدام شده اند. گزارش ها حاکی از احتمال اعدام های دسته جمعی بیشتری در هفته های اول اردیبهشت است.
به گزارش هرانا به نقل از سازمان حقوق بشر ایران؛ روز چهارشنبه ۲۶ فروردین پنج زندانی متهم به قتل در زندان رجایی شهر به دار آویخته شدند. یکی از این زندانیان به نام جواد صابری (متولد ۱۳۶۹) به اتهام ارتکاب قتل زمانی که سنش زیر ۱۸ سال بود، به قصاص محکوم شده بود. بنا به این گزارش وی همچنین از بیماری روانی جدی رنج می برد و قبل از اعدام مدتی در مرکز روانی امین اباد بستری بود. او در سوم مهرماه ۸۷ دستگیر شده بود. دو زندانی دیگر به نامهای مرتضی صابر و فرزاد زنجانی نژاد , یک شهروند افغان و یکی زندانی که هویتش هنوز مشخص نیست نیز اعدام شدند. اعدام دو زندانی دیگر با گرفتن رضایت از اولیای دم متوقف شد. تا این لحظه رسانه های رسمی ایران فقط اعدام جواد صابر را اعلام کرده اند.
به گزارش منابع سازمان حقوق بشر ایران ادر روزهای دوشنبه و سه شنبه (۲۴ و ۲۵ فروردین) ۳۷ نفر در زندان های رجایی شهر و قزلحصار به دار آویخته شدند. به گزارش این منابع احتمال میرود که در هفته های اول اردیبهشت اعدام های دسته جمعی بیشتری در این زندان ها صورت گیرد.
 
اخبار کامل
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر