فتنه ۵۷ خیانت به حقوق انسانی هر ایرانی


بدنم میلرزه وقتی گوش میدم به صدای محمد رضا شاه و اینکه چقدر به فکر رعیت و کارگر بود و اینکه چقدر بازاریان بی شرف و زمین دارها از پشت به هممون خنجر زدن تا زمین یا سرمایه تقسیم نکنند یا اسلام در خطر نباشه و یا چطور راه استالین و لنین قاتل و جنایتکار کمونیست در کشور ما ادامه بدهند. من خودم از عشایر هستم و خوب میدونم برخی از اقوام ما چطور از خمینی حمایت کردند چون از اصلاحات عرضی ناخوشایند بودند. 

 فتنه ۵٧ خیانت به فقط به حقوق انسانی ما نبود، توهمات چپ و اسلام گرایان و اصرارشون به درستی اعمالشان خیانت به شعور هممون هست. 

احساس میکنم از روی غرضورزی و عمدی خودزنی می‌کنند. آنچنان هر دو ضد تاریخ سرزمینمون هستند و بیشترش را توهمات میدونند. از نسل چه کسانی هستند؟ آیا واقعا ایرانی هستند؟

در کشورهای دیگه اگر کوچکترین توهین به اصالت شخص یا ملتی کنید شما را  راسیست و فاشیست خطاب می‌کنند و اما چرا در ایران ما نفرت از حق انسانی ضد ایرانیانست؟ 

. گاهی فکر میکنم از جمهوری اسلامی دست کمی ندارند آنهایی که سخت تلاش برای جلوگیری برگشت پهلوی میکنند هنوز. همتون قاتل حسن و روح و روان مردمید. 

وقتی اروپایی از قتل عام و راسیست و فاشیست بودن آلمان نازی میگن وقتی یهودیان از نسل کشیشان میگن راسیستی نیست اما اگر ما از نسل کشی اعراب و مغول(‌ترکهای اصیل نژادزرد از غرب چین و نه آذری) میگیم میشه فاشیستی و راسیستی. فاشیست و راسیست خود بی ناموس کسانی هستند که در سرزمین من زندگی می‌کنند و بر علیه مردم من و فرهنگشان دسیسه می‌کنند. 

به ایران مهاجرت کردند ولی خواهان خفه شدن صدای ایرانی هستند. اون تعداد افرادی که پس از مهاجرت به ایرانی بودنشون عشق میورزند خوش آمدند. اما اگر برعکس این هست یک روز می‌رسد که خائن بودن در سرزمینم بالاترین قصاص را داشته باشد تا شاید در فردای ایران آباد و آزاد نسل های جوان ما بدون ترس از نفرت به ظاهر همیهن اما در باطن تخم و تَرَکه دشمن را تجربه نکنند و در آرامش زندگی کنند. وقتی اخبار را میخونم تازه میفهمم فردوسی چی میگفتن. 


رضا برهانی و تجزیه طلبها 
 رضا برهانی و حمایت از جمهوری اسلامی:
من دلخوری از جمهوری اسلامی ندارم 


عکسهای آتش زدن کتابها در برلین که باکو و آذربایجان جدا شده ایران بوسیله پانترکها که به دروغ به پهلوی نسبت می‌دهند. 
و از طرف حکومت حمایت می‌شود 
عکس اصلی 



در سایتهای ایرانی و پارسی زبان تبلیغات بر علیهایران ‌پیشینه اش 
صدیق افکاری که هر جا در کتابها نامی از ایران میبرد جایش را با واژه افغانی پر کرده و از دارو دسته پانترکهاست و چون رهبر و شیخی حمایت می‌شود. 

 




خیلی جالب هست وقتی به طور علنی میبینی تجزیه طلب ها از طرف حکومت امروز حمایت می‌شوند. نه اعدام می‌شوند و نه زندانی. 





 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر